Przetargi.pl
Dostawa artykułów mleczarskich

Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-520 Warszawa, Wiśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 602 44 14, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
    Wiśniowa 50
    02-520 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 602 44 14, , fax. -
    REGON: 381510697
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wskip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna uczelnia zawodowa służb państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów mleczarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich. Dostawy będą realizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie; miejsce dostawy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 10:00. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywno-ściowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy po-nosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie ob-owiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosz-tów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. Jogurt owocowy 2 000 kg ; Jogurt naturalny 2 000 kg ; Jogurt typu greckiego 1 000 kg ; Mleko spożywcze pasteryzowane porcja 500 litr ; Mleko w proszku pełne klasa I 400 kg ; Mleko spożywcze pasteryzowane 1 200 litr ; Ser twarogowy typu PRYMUS 1 500 kg ; Ser twarogowy typu TARTARE 300 kg ; Ser twarogowy typu WIEDEŃSKI 800 kg ; Ser twarogowy ziarnisty typu WIEJSKI 1 500 kg ; Ser homogenizowany naturalny 1 500 kg ; Ser homogenizowany z dodatkami 1 500 kg ; Ser twarogowy półtłusty klasa I 1 200 kg ; Ser typu fromage klasa I 700 kg ; Ser typu Mozzarella 100 kg ; Ser typu FETA 80 kg ; Ser topiony krążki 500 kg ; Ser topiony plastry 400 kg ; Ser typu EDAMSKI pełnotłusty klasa I 1 000 kg ; Ser typu GOUDA pełnotłusty klasa I 1 000 kg ; Ser typu SALAMI pełnotłusty klasa I 1 000 kg ; Ser typu MORSKI klasa I 1 000 kg ; Ser twardy wędzony typu ROLADA USTRZYCKA klasa I 1 000 kg ; Ser twardy wędzony typu OSCYPEK klasa I 10 kg ; Ser pleśniowy typu CAMEMBERT 10 kg ; Ser pleśniowy typu ROQUEFORT klasa I 10 kg ; Śmietanka kremowa 30% 500 litr ; Śmietana kremowa 18 % 400 litr ; Śmietana homogenizowana 18% 600 kg ; Śmietanka porcjowana 20 kg ; Masło extra 4 500 kg ; Masło porcjowane 150 kg .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.). 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach