Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 76-010 Polanów, Cetuń 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 3188200 , fax. 0-94 3188200
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Cetuń 6 6
76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 3188200, fax. 0-94 3188200
REGON: 00104735700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps.cetun.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej wCetuniu wokresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Artykuły mięsne zgodne z warunkami SIWZ. Ogólna wielkość 7730 kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy zmówien publicznych, - spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - potwierdzenie współpracy np: z jednostkami samorządowymi za okres conajmniej 3 lat lub gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, -nie dostarczenie przez Wykonawcę, w termninie wyznaczonym przez Zamawiajacego do składania ofert, wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na druku Formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Do formularza ofertowego winny być załączone dokumenty stanowiące integralną część oferty: oświadczenie Wykonawcy, że : - akceptuje termin związania z ofertą, - zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, - zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy został przez niego przyjęty bez zastrzeżen i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w siwz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy- zał. nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokumenty dołączone do oferty muszą być aktualne tzn: wystawione przez organ, który je wydał lub kserokopię dokumentu poświadczoną ze zgodnością z orginałem i podpisaną przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ) zał. nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.cetun.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną