Przetargi.pl
Dostawa artykułów medycznych ( znak sprawy 25/2012)

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-120 Potulice, Aleja Parkowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5874440 , fax. 052 5874400
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    Aleja Parkowa 1 1
    89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5874440, fax. 052 5874400
    REGON: 00031963500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny Potulice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów medycznych ( znak sprawy 25/2012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy artykułów medycznych: 1. Grupa 1: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Alustat płyn 10g 33141800-8 2 szt. 2 Amalgamat srebra GS 80 nr. 1 * 50szt. 33141810-1 4 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 200 sztuk) 3 Biopulp 10 g 33141800-8 4 szt. 4 Caustinerf fort pasta 4,5g 33141800-8 2 szt. 5 Cement Adhesor Carbofine 80+40g 33141830-7 2 szt. 6 Cement Agatos wolnowiążący zielony 30g + 18 ml 33141830-7 5 szt. 7 Chakaem płyn 10 g 33141800-8 3 szt. 8 Chemadent G-J-W nr 3 cement 33141810-1 7 szt. 9 Chloraxid 2 % płyn 200 g 33141800-8 3 szt. 10 Devipasta 5 g 33141800-8 5 szt. 11 Dexadent maść 5 g 33141800-8 4 szt. 12 Endomethasone proszek 14 g 33141800-8 3 szt. 13 Endosal płyn 10 g 33141800-8 1 szt. 14 Eugenol płyn 10 g 33141800-8 6 szt. 15 Evicrol 70 g 33141810-1 2 szt. 16 Gutaperka asortyment 33141800-8 4 op.1 op. = 120 szt.(łącznie 480 sztuk) 17 Ihdent giz fil typ II A2 50g 33141810-1 2 op. 18 Jodoform 30g 33141800-8 1 op. 19 Kamfenol płyn 10g 33141800-8 3 op. 20 Ketac - Molar 12,5 g + 8 ml A3 33141810-1 2 op. 21 Kerr life 2 12 g 33141810-1 3 op. 22 Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g 33141800-8 7 szt. 23 Multidentina 50g proszek (czerwony) 33141800-8 2 szt. 24 Nici Safil 3-0 ? c HR 22 70 cm x 36 szt 33141121-4 1 op. po 36 szt. 25 Nipas wkładki zębodołowe * 50 szt. 33141800-8 5 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 250 sztuk) 26 Thymodentina 100 g 33141800-8 4 szt. 27 Tempophore pasta 7g 33141800-8 2 szt. 2. Grupa 2: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 1 - 1,5 l , w kolorze czerwonym, pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 600 szt. 2 Pojemnik na zużyte igły, w kolorze czerwonym - 0,5 - 08 l , 33100000-1 500 szt. 3 Pojemniki z polistyrenu na próbki chirurgiczne lub anatomiczne, z zakrętką 30 ml 33100000-1 1 op1 op -100 szt. 4 Pojemniki do moczu sterylne 33141615-4 200 szt. 5 Pojemniki do moczu niejałowe 33141615-4 30 op.1op-100 szt.(łącznie 3000 szt.) 6 Pojemniki do badania kału z łopatką, niesterylny 33100000-1 10 op. 1 op - 100 szt.( łącznie -1000 szt.) 7 Kieliszki jednorazowego użytku 25 ml do leków, opakowanie od 50-100 sztuk 33100000-1 800 op.1op - 75 szt . (łącznie 60000szt ) . 8 Miska nerkowata, 28 cm, plastikowa 33196000-0 4 szt. 9 Wiaderko na odpady medyczne 10 l z pokrywą na zatrzask w kolorze czerwonym 33100000-1 100 szt. 10 Worek z kołnierzem na odpady medyczne wymioty 19520000-7 4 op1 op - 30 szt.(łącznie 120 szt.) 11 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 12 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100 mm x200 m 33198000-4 3 szt 3. Grupa 3: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Miazgociągi 33130000-0 3 op.1 op. = 6 szt.(łącznie 18 szt.) 2 Wiertła chirurgiczne stalowe typu Komet 33131510-5 20 szt 3 Olej do oliwienia końcówek W&H 33130000-0 3 szt 4 Kątnica turbinowa 33130000-0 1 szt 5 Kątnica do mikrosilników 33130000-0 1 szt 6 Szczoteczki do mycia wierteł 33130000-0 3 szt 7 Przyłbica ochronna z gumką przeznaczona do ochrony twarzy przed odpryskami ciał stałych i rozbryzgami cieczy. 33735100-2 2 szt 8 Tacki stomatologiczne plastikowe - małe, jednorazowego użytku. 33131300-0 4 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 400 szt.) 4. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 5. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 6. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 7. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 8. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt.kg. oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt.kg. określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w szt. określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w sztukach. 10. Wyroby medyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679). 11. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w w artykuły medyczne na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 15:00, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach