31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2020-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku oraz w przypadku Zadania nr 1 do magazynów Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury ul. Sienkiewicza 2, Leszno i Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury ul. Sikorskiego 2 Śrem, w godzinach od 8.00 do 13.00, od poniedziałku do piątku 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 5. Dla Zadania nr 2 poz. 1-13, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą: obowiązujące i ważne Karty Charakterystyki Produktu, Deklaracje Właściwości Użytkowych, Deklaracje Zgodności, Specyfikacje Techniczne, Certyfikaty lub Atesty (w języku polskim). 6. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 (zał. nr 5 do SIWZ): - w Zadaniu nr 1 - w pozycjach od 1 do 4, od 10 do 12, od 14 do 15, od 21 do 39, od 43 do 53, od 59 do 63, od 66 do 69, od 76 do 78, od 89 do 100, od 107 do 114 wpisał producenta, numer katalogowy/kod produktu, - w Zadaniu nr 2 - w pozycjach od 1 do 11, 13 wpisał producenta, numer katalogowy/kod produktu, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 – 20 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 8. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 44800000-8; 39224210-3 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44800000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; - wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg załącznika nr 5 do SIWZ; - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów malarskich
Dodano: 2023-04-11 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH
Dodano: 2021-02-16 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH
Dodano: 2020-12-29 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH I KONSERWACYJNYCH
Dodano: 2020-06-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW MALARSKICH
Dodano: 2019-04-19 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH
Dodano: 2018-04-23 - Dostawa materiałów instalacyjnych, malarskich, ślusarskich i stolarskich oraz elektroinstalacyjnych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2018-01-23 - Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane minimalne parametry jakościowe produktów.
Dodano: 2017-04-18 - Dostawa materiałów w celu wykonania remontu pomieszczeń socjalnych Sali gimnastycznej
Dodano: 2016-12-12 - Dostawa materiałów ślusarskich, stolarskich, murarskich, elektroinstalacyjnych oraz materiałów malarskich na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Dodano: 2016-11-29