Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r.
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618310142 , fax. +48618310107
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618310142, fax. +48618310107
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów jednorazowego użytku z fliseliny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów jednorazowego użytku z fliseliny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilości i wymogach został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. 3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, numeru katalogowego (symbolu) oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 4. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych. 6. Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych, 7. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności - umieszczone były na każdym opakowaniu jednostkowym, oraz opakowaniach zbiorczych, 8. Wszystkie informacje o produktach zamieszczane na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub za pomocą dopuszczonych prawem symboli graficznych, 9. Produkty dostarczane podczas realizacji umowy, a zwłaszcza ich nazwy handlowe oraz producent muszą być identyczne z produktami proponowanymi w ofercie przetargowej, 10. Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze od chwili wysłania zamówienia z zastrzeżeniem Rozdziału III pkt. 2. 11. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy Załączniku nr 6 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 15. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Część nr 1- dostawa jednorazowych prześcieradeł, podkładów chłonnych, kompletów pościeli jednorazowej Część nr 2 – dostawa koszul i bokserek jednorazowych niejałowych dla pacjentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy jednorazowych fartuchów chirurgicznych - specjalistycznych
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego.
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa odzieży operacyjnej barierowej oraz obuwia operacyjnego dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa odzieży ochronnej i serwet chirurgicznych
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa odzieży chirurgicznej i serwet operacyjnych
Dodano: 2022-08-01 - Dzierżawa fartuchów operacyjnych
Dodano: 2021-07-21 - UBRANIE OPERACYJNE
Dodano: 2021-03-19 - UBRANIE OPERACYJNE- ROZMIAR „S”
Dodano: 2021-03-15 - komplet odzieży
Dodano: 2021-03-09 - Sukcesywne dostawy artykułów ochrony osobistej
Dodano: 2021-03-08