Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Lisa Kuli 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8509206 , fax. 017 8524457
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Lisa Kuli 20 20
35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8509206, fax. 017 8524457
REGON: 69119368200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów i urządzeń biurowych, papieru biurowego i tonerów do kserokopiarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i urządzeń biurowych, papieru biurowego i tonerów do kserokopiarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ i Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa wyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 Pzp, oprócz powyższych dokumentów, każdy z Wykonawców złoży w ofercie oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-10-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH
Dodano: 2015-04-29 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2015-04-22 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (znak sprawy: OA-XVI.272.33.2014)
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa materiałów biurowych dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8
Dodano: 2014-03-10 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w 2014 r. dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej
Dodano: 2013-12-17 - przetarg nieograniczony na dostawy artykułów biurowych wraz z odbiorem, utylizacją, regeneracją zużytych materiałów eksploatacyjnych drukarek
Dodano: 2013-12-05 - Wykonanie materiałów biurowych wraz z nadrukiem i dostawą w ramach projektu pn.: Program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych z terenu województwa podkarpackiego w roku szkolnym 2013/2014.
Dodano: 2013-11-20