14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Bukowska 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno- biurowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załącznikach nr 2.1 - 2.5. do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.5. do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione formularze cenowe (odpowiednio: załącznik nr 2.1 – 2.5 do SIWZ) 3) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ). 6) Do zadania 2: Dotyczy Wykonawców, którzy na pytanie Zamawiającego w formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ, w zadaniu nr 2, odnoszącym się do kryterium „jakość” odpowiedzieli TAK: Certyfikat ISO 9706 lub ISO 16245 do asortymentu z pozycji 56,57,58 formularza cenowego nr 2.2. do zadania 2; Do zadania 5: Dotyczy Wykonawców, którzy na pytania Zamawiającego w formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ, w zadaniu nr 5, odnoszącym się do kryterium „jakość” i kryterium „środowisko” odpowiedzieli TAK: - Certyfikat ISO 9001 przyznany producentowi oferowanego asortymentu z pozycji 1 formularza cenowego nr 2.5. do zadania nr 5; - Certyfikat ISO 14001:2004 przyznany producentowi oferowanego asortymentu z pozycji 1 formularza cenowego nr 2.5. do zadania nr 5; - Certyfikat FSC lub PEFC przyznany producentowi oferowanego asortymentu pozycji 1 formularza cenowego nr 2.5. do zadania nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną