Żegluga Świnoujska ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wybrzeże Władysława IV
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 214 267, , fax. 913 279 979
- Data zamieszczenia: 2020-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żegluga Świnoujska
ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 214 267, , fax. 913 279 979
REGON: 81050494300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zegluga.swi.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów i środków czystości oraz środków ochrony na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej zgodnie z zapisami SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: uprawnienie do wykonywania określonej działalności (jeżeli dotyczy). Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, a w przypadku braku takiego obowiązku – oświadczenia Wykonawcy, że do prowadzonej działalności przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp. – oferowanych materiałów w wersji papierowej (w języku polskim), celem zweryfikowania, czy oferowany przedmiot postępowania jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną