Jednostka Wojskowa 1749 ogłasza przetarg
- Adres: 70-904 Szczecin, al. Wojska Polskiego 250
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 889 43 77 , fax. 091 889 51 01
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1749
al. Wojska Polskiego 250 250
70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 889 43 77, fax. 091 889 51 01 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego. Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP; Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszcze-gólnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wyni?kać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze wzorem SIWZ a także wzorem umowy; e) wykaz wykonanej przynajmniej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz wartością powyżej 80.000,00 zł z podaniem wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie; W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) należy dołączyć: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.12bz.mil.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w 2016 roku dla Nadleśnictwa Sławno
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w 2015 roku dla Nadleśnictwa Sławno
Dodano: 2015-03-02 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w 2014 roku dla Nadleśnictwa Sławno
Dodano: 2014-03-12 - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w 2013 roku dla Nadleśnictwa Sławno
Dodano: 2013-01-08 - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w 2012 roku dla Nadleśnictwa Sławno
Dodano: 2012-02-09 - Dostawę artykułów biurowych i eksploatacyjnych w 2011 roku dla Nadleśnictwa Sławno - przetarg I
Dodano: 2011-04-27