Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3263947, 3263900 , fax. 058 3263930, 3090945
- Data zamieszczenia: 2011-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3263947, 3263900, fax. 058 3263930, 3090945
REGON: 00300318600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka,samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych w ramach realizacji operacji Szkolenia w zakresie cross compliance zgodnie z umową o przyznanie pomocy nr 00011-6900-FA1900021-09 w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych w ramach realizacji operacji Szkolenia w zakresie cross compliance zgodnie z umową o przyznanie pomocy nr 00011-6900-FA1900021-09 w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. Artykuły i materiały biurowe, artykuły eksploatacyjne do urządzeń drukujących, materiały eksploatacyjne i akcesoria komputerowe muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim, co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce. Tusze i tonery wymienione muszą być tonerami fabrycznie nowymi, posiadającymi nazwę producenta, nie mogą nosić śladów wcześniejszego użytkowania. Spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19