Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Strzelców Bytomskich 11
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
REGON: 27150341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych (2)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie w ilości określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet 1 – Mopy, uchwyty nakładki Pakiet 2 – Środki czyszczące, myjące, polerujące Pakiet 3 – Papiery, ręczniki, pojemniki Pakiet 4 – Artykuły do utrzymania czystości Pakiet 5 – Worki, woreczki spożywcze Pakiet 6 – Kosze, wózki Pakiet 7 – Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) ( dotyczy Wykonawców, składających ofertę na wszystkie części zamówienia) Natomiast dla ofert częściowych wadium wnosi się odpowiednio do oferowanego pakietu: Pakiet 1 – Mopy, uchwyty nakładki: 2 100,00 zł Pakiet 2 – Środki czyszczące, myjące, polerujące: 1 300,00 zł Pakiet 3 – Papiery, ręczniki, pojemniki: 8 800,00 zł Pakiet 4 – Artykuły do utrzymania czystości: 300,00 zł Pakiet 5 – Worki, woreczki spożywcze: 5 300,00 zł Pakiet 6 – Kosze, wózki: 1 000,00 zł Pakiet 7 – Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni: 3 200,00 zł 7.1. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 7.2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2004 nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: „Art. Gospodarcze (2)” Numer sprawy: SP ZOZ ZSM/ZP/24/2020 Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.4. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do Kasy Zespołu Szpitali Miejskich (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą). 7.5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 7.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: − nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, − termin obowiązywania gwarancji, − miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.7. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona. 7.8. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7.9. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z następujących dokumentów: a) Wypełnionego formularza ofertowego wg zał. nr 1 do SIWZ b) Wypełnionej specyfikacji asortymentowo-cenowej (SAC) wg zał. nr 2, c) Wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy -formularz ofertowy, pkt. 11 załącznika nr 1 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia Podwykonawcy, d) Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie (lub nie będzie) prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Zgodnie z deklaracją w załączniku nr 1 – „Formularz ofertowy” pkt. 2 należy wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. W przypadku nie wypełnienia pkt. 1 ww. formularza Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści tabeli zamieszczonej w formularzu ofertowym wg zał. nr 1. e) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. f) Pełnomocnictwa lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. g) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.9-5.14 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/13/2024_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2024-05-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
Dodano: 2023-08-13 - Dostawy środków czystości, antybakteryjnego proszku do prania, worków foliowych oraz ręczników z włókniny dla potrzeb WOLOiZOL w Gorzycach
Dodano: 2023-07-28 - Sukcesywne dostawy środków czystości
Dodano: 2023-07-10 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
Dodano: 2023-07-09 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
Dodano: 2023-07-07 - ZP/SP/5/2023_Dostawa środków czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-06-18 - Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
Dodano: 2022-12-01 - Zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2021-04-09