Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r.
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618310142 , fax. +48618310107
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618310142, fax. +48618310107
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów foliowych i papierów higienicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów foliowych i papierów higienicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilości i wymogach został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. 3. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, data produkcji, data ważności, nazwa handlowa, rozmiar - umieszczone były na każdym opakowaniu zbiorczym (np. karton, worek, banderola). 4. Wszystkie informacje o produktach zamieszczane na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub za pomocą dopuszczonych prawem symboli graficznych, 5. Produkty dostarczane podczas realizacji umowy, a zwłaszcza ich producent muszą być identyczne z produktami proponowanymi w ofercie przetargowej, 6. Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze od chwili wysłania zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP ZO.O. W KROTOSZYNIE
Dodano: 2023-11-08 - Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
Dodano: 2023-08-29 - PN 51/06/2023 – środki czystości
Dodano: 2023-08-07 - Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych oraz gospodarczych.
Dodano: 2023-03-31 - Sukcesywna dostawa środków higienicznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2022-10-06 - Materiały higieniczne
Dodano: 2021-11-23 - Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystości i produktów związanych z utrzymaniem czystości dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2019-05-24 - Dostawa higienicznych artykułów papierowych oraz worków na odpady
Dodano: 2019-03-27 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych do jednostek organizacyjnych UMP na terenie miasta Poznania.
Dodano: 2018-12-31 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych do jednostek organizacyjnych UMP na terenie miasta Poznania.
Dodano: 2018-10-11