Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według Załącznika nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316800006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000 PLN ( dziesięć tysięcy złotych )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy oraz charakterem zamówienia i prowadzą działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony pkt 6 SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny (umożliwiający identyfikację osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2) strona tytułowa oferty - - (do SIWZ) - wg. załączonego wzoru oferty , wypełnione i podpisane, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 3) załącznik nr 1 - (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).. 4) załącznik nr 2 - (do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 5) załącznik nr 3 -(do SIWZ) - oświadczenie że dostarczone materiały wg załącznika nr 1, spełniają warunki określone w PN, PN- EN podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 6) załącznik nr 4 - (do SIWZ) Wykaz zrealizowanych, tj. zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) licząc od terminu składania ofert, co najmniej dwóch dostaw nie mniejszych niż 600.000 PLN brutto, adekwatnych przedmiotem zamówienia do wymaganego, udokumentowanych załączonymi potwierdzeniami wykonania ich z należytą starannością, (z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, oraz realizacji i podpisanych przez osobę uprawnioną do tego u danego odbiorcy), Wypełnione i podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 7) załącznik nr 5 - (do SIWZ) projekt umowy, podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), ), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa monitorów przemysłowych, kabli z akcesoriami, złączy oraz zasilaczy impulsowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa artykułów elektrycznych
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa artykułów elektrycznych
Dodano: 2016-01-15 - NA DOSTAWĘ ILUMINACJI ŚWIĄTECZNEJ (Święta Bożego Narodzenia) DLA MIASTA SOPOT
Dodano: 2015-10-19 - sygn.akt 41/B/UE/2015 Usługa polegająca na dostawie, remoncie, uruchomieniu, montażu i demontażu, utrzymaniu i przechowaniu elementów iluminacji świątecznej Gminy Miasta Gdańska.
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa artykułów elektrycznych
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa artykułów elektrycznych, zabudów instalacyjnych i ramek z drzwiczkami
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa artykułów elektrycznych
Dodano: 2015-04-02 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH DLA INFRASTRUKTURY CZĘŚĆ II: DOSTAWA ŻARÓWEK NAWIGACYJNYCH
Dodano: 2015-02-25