Przetargi.pl
Dostawa artykułów do procesu sterylizacji

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 02544 Warszawa, ul. Madalińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 502 284 , fax. 224 502 236
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Madalińskiego 25
    02544 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 502 284, fax. 224 502 236
    REGON: 1204574300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalamadalinskiego.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów do procesu sterylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do Zamawiającego przez okres 24 miesięcy artykułów do sterylizacji parowej i sterylizatora plazmowego Sterrad NX,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za odpowiadające rodzajem zamawiający uzna dostawę materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora i artykułów do sterylizacji, a za odpowiadające wartością zamawiający uzna dostawę o wartości co najmniej: 170 000 zł brutto dla części 1 zamówienia, 38 000 zł brutto dla części 2 zamówienia, 14 000 zł brutto dla części 3 zamówienia, 40 000 zł brutto dla części 4 zamówienia, 10 000 zł brutto dla części 5 zamówienia, 22 000 zł brutto dla części 6 zamówienia, 30 000 zł brutto dla części 7 zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Wykaz głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 4. Próbki towarów do oceny jakościowej. 5. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (jeżeli jest wymagane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach