Przetargi.pl
Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości oraz środków higieny

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, , fax. 261813217
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://aszwoj.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości oraz środków higieny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości oraz środków higieny. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby dostarczane towary były zgodne z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia który stanowi załącznik nr 2 do Wzoru umowy – załącznik nr 6 do SIWZ oraz były wolne od wad, praw osób trzecich i spełniały wszelkie normy, które przewiduje:  Ustawa z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2231 z późn. zm.),  Ustawa z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1225 z późn. zm.). b) Produkty biobójcze muszą posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, c) Środki chemiczne muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać okres ważności do użytkowania nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 3. Szczegółowy zakres i ilość poszczególnych asortymentów oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do Wzoru umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we Wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania pełnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej. 6. Termin realizacji jednostkowego zamówienia: na podstawie jednostkowych zgłoszeń Zamawiającego (zawierających rodzaj oraz ilość artykułów) w terminie od 3 dni roboczych do 6 dni roboczych licząc od następnego dnia od otrzymania zgłoszenia (zgodnie ze złożoną ofertą – Termin realizacji jednostkowego zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert). Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:30 do 13:00. 7. Miejsce wykonania zamówienia: teren Akademii Sztuki Wojennej. 8. Prawo opcji: a) Zamawiający zastrzega sobie i gwarantuje zamówienie 30 % ilości każdego asortymentu ujętego w tabeli Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Pozostałe 70 % zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do trzykrotnego zwiększenia ilości określonych w tabeli Formularza ofertowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto. 9. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: a) dotyczy artykułów z poz. 19 oraz 20 – Użyczenia oraz zainstalowania, na czas trwania umowy, 4 kompletów systemów dozujących do zmywarek, przeznaczonych do dozowania produktów. Urządzenia muszą posiadać system kontroli oraz informacji odnośnie parametrów procesu zmywania: temperatury mycia oraz płukania, alarm braku produktu oraz sygnalizację konieczności wymiany wody w komorze zmywarki, ilość wykonanych cykli zmywania – możliwość wygenerowania raportu zawierającego w/w dane. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy ulotkę, broszurę, kartę charakterystyki produktu informującą o właściwościach oraz przeznaczeniu urządzenia; b) dotyczy artykułów z poz. 21, 22 oraz 25 – Użyczenia i zainstalowania, na czas trwania umowy, systemów dozujących przeznaczonych do produktów – 3 komplety. Zintegrowany system dozowania musi posiadać możliwość dozowania co najmniej 2 produktów (poprzez wybór odpowiedniego produktu), wąż o długości co najmniej 15 m wraz z pistoletem spryskującym odpornym na działanie gorącej wody. Urządzenie musi posiadać zabezpieczenie koncentratu przed dostępem osób trzecich – poprzez zamykany pojemnik na koncentrat; c) dotyczy artykułów z poz. 17 oraz 18 – Użyczenia oraz zainstalowania, na czas trwania umowy, dozowników umożliwiających dozowanie produktu za pomocą łokcia, przeznaczonych do dozowania produktów, po 15 sztuk dla każdej pozycji. Urządzenie musi posiadać możliwość regulowania ilości dozowanego preparatu. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy ulotkę, broszurę, kartę charakterystyki produktu informującą o właściwościach oraz przeznaczeniu urządzenia; d) dotyczy artykułów z poz. 41 – Użyczenia oraz zainstalowania, na czas trwania umowy, systemów dozujących przeznaczonych do produktu – 2 szt. Zintegrowany system dozowania musi posiadać możliwość płynnej regulacji stężenia produktu; e) dotyczy artykułów z poz. 25 oraz 30 – Dostarczenia po 40 sztuk butelek ze spryskiwaczem pianowym przeznaczonych na roztwory robocze. Butelki muszą być oznakowane nieścieralną etykietą wraz ze wskazaniem nazwy produktu, zastosowania oraz sposobem sporządzenia i użycia roztworu; f) Opieki serwisowej sprzętu i dozowników w ciągu 24h od zgłoszenia usterki; g) Pomocy i doradztwa w zakresie Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej oraz planów higieny, doradztwa w zakresie wdrażania HACCP w placówce gastronomicznej; h) Dostarczenia planów higieny, instrukcji mycia i dezynfekcji urządzeń i poszczególnych pomieszczeń kuchennych Zamawiającego dla oferowanych produktów, w formie zalaminowanej do powieszenia na ściany kuchni, oraz do wpięcia do dokumentacji HACCP; i) Przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń z zakresu zastosowania oraz bezpiecznego użycia proponowanych produktów chemicznych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności przeprowadzenia szkolenia przesyłając informację zgodnie z zapisami Wzoru umowy; j) Dostarczenia w/w materiałów pomocniczych (butelki, spryskiwacze) oraz dokumentacji (plany higieny, ulotki, broszury) wraz z realizacją pierwszej dostawy. Urządzenia dozujące muszą być zainstalowane w przeciągu 1 tygodnia licząc od dnia realizacji pierwszej dostawy. k) dotyczy artykułów z poz. od 17 do 38 – dostarczenia wraz z dostawą ulotek, broszur, kart charakterystyki towaru oraz wymaganych certyfikatów; l) dotyczy artykułów z poz. 17, 18, 25, 26, 27, 31 – dostarczenia wraz z dostawą pozwolenia na obrót produktem biobójczym wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium określone zostały w rozdziale X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach