Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów ceramiki budowlanej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów ceramiki budowlanej ( kleje, płytki, armatura itp) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 4 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości 5 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 6 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 7 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych ww dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Oświadczenie, że oferent spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości 6.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 7.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 8.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 9.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów ceramiki budowlanej
Dodano: 2016-02-11 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez dostawę wraz z montażem w ramach projektu Wesołe przedszkolaki na terenie Gminy Nowy Targ realizowanego przez Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Nowy Targ
Dodano: 2015-08-17 - Sukcesywna dostawa materiałów hydrauliczno - sanitarnych na potrzeby wszystkich obiektów AWF w Krakowie
Dodano: 2015-05-05 - Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa ceramiki budowlanej
Dodano: 2015-02-27 - Dostawy materiałów elektrycznych, budowlanych i sanitarnych.
Dodano: 2014-08-26 - Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb AWF.
Dodano: 2014-04-22 - Sukcesywna dostawa materiałów metalowych, hydrauliczno-sanitarnych i teletechnicznych dla potrzeb AWF w Krakowie.
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych realizowana w ramach czterech zadań
Dodano: 2014-03-26 - Dostawa artykułów ceramiki budowlanej
Dodano: 2014-02-19