Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 bud. 35
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6872-535 , fax. 22 6872506
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej
ul. Nieświeska 54/56 bud. 35
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6872-535, fax. 22 6872506
REGON: 01016514700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wceo.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych z nadrukiem (4 części) ZP_34_2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa artykułów biurowych z nadrukiem w podziale na 4 części: Część 1 Buttony Część 2 Torby i organizatory (etui) Część 3 Długopisy, smycze i ołówki Część 4 Teczki 2.Każda z części została szczegółowo opisana w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ i w projekcie umowy- załącznik nr 4 do SIWZ, opis nadruku na asortyment - załącznik nr 5 do SIWZ 3.Zamawiający dostarczy pliki PDF do druku. 4.Dostawa wydrukowanego całego nakładu poszczególnych części nastąpi do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO w Warszawie przy ul. S. Banacha 2 wraz z wniesieniem go do wskazanych pomieszczeń magazynowych; 5.Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: - CPV: 30192000-1 wyroby biurowe, 30192130-1 ołówki, 30193000-8 organizatory i akcesoria, 18930000-7 worki i torby, 35123400-6 znaczki identyfikacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.wceo.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18