Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Młyńska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
ul. Młyńska 10
33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
REGON: 00030643700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Zadanie nr 1 – Artykuły biurowe kod CPV 30192113-6 Zadanie nr 2- Materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych kod CPV 30125110-5 Zadanie nr 3- Oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych kod CPV 30125110-5 Zadanie nr 4- Płytki CD, DVD kod CPV 30192113-6 Zadanie nr 5- Materiały eksploatacyjne do urządzenia Rimage 2400/2410 CPV 30192113-6 Zadanie nr 6- Materiały do laminowania i bindowania kod CPV 30100000-0 Zadanie nr 7- Baterie kod CPV 30192113-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 6 ustawy przekazuje Zamawiającemu: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2023-12-29 - Dostawy tuszy i tonerów na potrzeby RCKiK w Krakowie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz opasek kodów kreskowych.
Dodano: 2023-04-11 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2022-09-22 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2022-09-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla UMWM
Dodano: 2022-09-07 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz artykułów biurowych
Dodano: 2022-08-05 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2021-03-02