Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2010-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych - IV części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych - IV części: Część I - artykuły biurowe, Część II - papier, Część III - materiały eksploatacyjne do drukarek, Część IV - teczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do SIWZ. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy produktu, to dopuszcza się składanie produktów równoważnych pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez Zamawiającego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia ofert cenowych jednostkowych zgodnie z załączonymi do SIWZ tabelami. Zamawiający w okresie trwania umowy z wyłonionym dostawcą będzie sukcesywnie zamawiał asortyment zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wybranego dostawcy. W składanych sukcesywnie zamówieniach, Zamawiający - zgodnie z zapotrzebowaniem - będzie wskazywał ilość zamawianego asortymentu. Asortyment zamawiany będzie do momentu wykorzystania łącznej kwoty przewidzianej przez Zamawiającego na realizację poszczególnych części. Zamówienia będą kierowane pisemnie faksem i/lub pocztą elektroniczną. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach: 1) Część I - 1.500,00 zł; 2) Część II - 1.000,00 zł; 3) Część III - 2.000,00 zł; 4) Część IV - 500,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZPD/03/16 Dostawa artykułów biurowych, druków i sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Dodano: 2016-06-17 - ZPD/02/16 Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2016 roku
Dodano: 2016-05-18 - Zakup i dostarczenie artykułów biurowych/papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
Dodano: 2016-04-18 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy do jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa artykułów biurowych dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2016-03-09 - ZZP-2380-8/2016 Dostawa artykułów biurowych na potrzeby garnizonu Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa artykułów biurowych dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2016-02-17