Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego z podziałem na 3 części.

Izba Skarbowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5618018, 017 , fax. 022 5618017
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Warszawie
    ul. Alojzego Felińskiego 2B 2B
    01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5618018, 017, fax. 022 5618017
    REGON: 00000001021100
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego z podziałem na 3 części. Część I: jednorazowa dostawa artykułów biurowych tj. koperta samoprzylepna, biała C- 6 ,teczka wiązana A- 4, tusz do pieczątek- niebieski,spinacz stalowy nie powlekany duży 50 mm, segregator A -4, skoroszyt tekturowy wzmocniony A -4, taśma klejąca jednostronna bezbarwna, rolka termoczuła do kalkulatora z drukarką, okładka do bindowania A-4(spód), folia do bindownia A - 4 bezbarwna, materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego (tonery- 25 szt.) -zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Część II: jednorazowa dostawa papieru kserograficznego A- 4 o gramaturze 80 g/m2 w ilości 1200 ryz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia . Część III: jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego(tonerów- 139 szt.) -zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa nastąpi do siedzib Zamawiającego pod niżej wskazane adresy: Część I i III pod adres: Izba Skarbowa w Warszawie, ul. A. Felińskiego 2B; 01-513 Warszawa, Część II pod adres: Izba Skarbowa w Warszawie- Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku ul. 1 Maja 10; 09-042 Płock 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, i każdej jego części zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1 Podmiotowe: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej(dla każdej części zamówienia) b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla: Części I: co najmniej 2 dostawy art. biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego o wartości min. 8.000,00 zł., każda, Części II: co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości min. 6.000,00 zł., każda, Części III: co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego o wartości min. 25.000,00 zł., każda. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 10.000,00 zł. (dotyczy wszystkich części zamówienia), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 1.2 Przedmiotowe: Przez oferowane dostawy zapewniają realizacje przedmiotu zamówienia o parametrach jakościowo -eksploatacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli właściwe wymagane oświadczenia lub dokumenty wymienione w Części VI SIWZ, metodą zero- jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1 Oświadczenie w oryginale z art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez zamawiającego w Części V SIWZ. 1.2 Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepi-sy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Inne dokumenty. 2.1. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez uprawnione osoby do reprezentacji wymienione we właściwym rejestrze. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: a) udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy, b) oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w części VI pkt 1.1 złożone przez: - ustanowionego pełnomocnika w imieniu wykonawców występujących wspólnie w zakresie spełniania łącznego warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V pkt. 1.1 ppkt. 1 lit. a-c i pkt. 1.2 SIWZ, - każdego wykonawcę wchodzącego w skład konsorcjum w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Części V pkt 1.1 ppkt 2 SIWZ. c) dokument na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymieniony w Części VI pkt 1.2.1 dla, każdego partnera konsorcjum z osobna, d) Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 5. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymienionych powyżej oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach