Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego ogłasza przetarg
- Adres: 02-010 Warszawa, ul. Nowowiejska 28a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6874328 , fax. 22 6874329
- Data zamieszczenia: 2014-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego
ul. Nowowiejska 28a 28a
02-010 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6874328, fax. 22 6874329
REGON: 14268162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papieru do drukarek, tonerów oraz teczek aktowych dla potrzeb Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część 1 zamówienia - zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia); 2) Część 2 zamówienia - zakup i dostawa tonerów do urządzeń kopiująco-drukujących, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia); Materiały do urządzeń kopiująco-drukujących muszą być fabrycznie nowe (nieregenerowane) z datą produkcji nie wcześniejszą, niż 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia zamienników równoważnych z produktem oryginalnym w stosunku do niektórych tonerów, co zostało wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia). Wykonawca, który proponuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkty spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W przypadku składania ofert równoważnych Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, niezależnego od Wykonawcy, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym materiałów oryginalnych - zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., Nr 231). Zamawiający zastrzega, iż w razie uszkodzenia urządzenia (w przypadkach gdzie dopuszczono równoważne zamienniki) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniami producenta tonera (wkładu), Wykonawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia. 2. Inne cechy (parametry) przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy asortyment będący przedmiotem niniejszego zamówienia do siedziby Zamawiającego w Warszawie; 2) Wykonawca dostarczy asortyment będący przedmiotem zamówienia fabrycznie nowy (nieregenerowany), opakowany, wolny od wad, pochodzący z bieżącej produkcji i nie noszący śladów składowania; 3) W przypadku artykułów posiadających okres przydatności do użycia, artykuły te powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r.; 4) Przedmiot zamówienia powinien posiadać naniesione widoczne oznakowanie producenta lub firmy importującej na teren Polski; 5) koszty transportu ponosi Wykonawca; 6) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na artykuły będące przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziotp.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23