Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego ogłasza przetarg
- Adres: 02-010 Warszawa, ul. Nowowiejska 28a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6874328 , fax. 22 6874329
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego
ul. Nowowiejska 28a 28a
02-010 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6874328, fax. 22 6874329
REGON: 14268162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papieru do drukarek, tonerów oraz teczek aktowych dla potrzeb Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia); 2) Część 2 - zakup i dostawa tonerów do urządzeń kopiująco-drukujących, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia); Materiały do urządzeń kopiująco-drukujących muszą być fabrycznie nowe (nieregenerowane). Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia zamienników równoważnych z produktem oryginalnym w stosunku do niektórych tonerów, co zostało wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia). Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W przypadku składania ofert równoważnych Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia zaświadczenia pochodzącego od podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym materiałów oryginalnych - zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817). Zamawiający zastrzega, iż w razie uszkodzenia urządzenia (w przypadkach gdzie dopuszczono równoważne zamienniki) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniami producenta tonera (wkładu), Wykonawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia. 3) Cześć 3 - zakup i dostawa teczek aktowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia). 2. Inne cechy (parametry) przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy asortyment będący przedmiotem niniejszego zamówienia do siedziby ZIOTP w Warszawie, w godzinach 8:00-14:00 - tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku; 2) Wykonawca dostarczy asortyment będący przedmiotem zamówienia fabrycznie nowy (nieregenerowany), opakowany, wolny od wad, pochodzący z bieżącej produkcji i nie noszący śladów składowania; 3) W przypadku artykułów posiadających okres przydatności do użycia, artykuły te powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r.; 4) Przedmiot zamówienia powinien posiadać naniesione widoczne oznakowanie producenta lub firmy importującej na teren Polski; 5) koszty transportu ponosi Wykonawca; 6) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na artykuły będące przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziotp.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23