Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
- Data zamieszczenia: 2010-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
REGON: 45120274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych, których ilość i rodzaj zostały szczegółowo określone w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ, b. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktyczne zrealizowanych dostaw, c. Miejscem dostaw jest: siedziba PWSIP w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inny typowy asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w toku realizacji umowy jednak zmniejszenie nie może przekroczyć 20 % ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, g. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie miesięcznych zleceń Zamawiającego, nie później niż do 15 dnia każdego miesiąca, h. Zamawiający w zleceniu miesięcznym wskaże zamawiane produkty oraz ilość, i. Przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany Zamawiającemu w terminie 2 dni od otrzymania przez wykonawcę miesięcznego zlecenia, j. Wszystkie produkty przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. Nie dopuszcza się tuszów i tonerów regenerowanych oraz pochodzących z odzysku, k. Rozwiązania równoważne wymagające udokumentowania przez Wykonawcę: Zamawiający dopuszcza tonery oryginalne, produkowane przez producentów wymienionych w tabeli drukarek jak i tonery innych producentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawę artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby GDDKiA Oddział w Białymstoku i Rejonów
Dodano: 2016-01-05 - Zakup i dostawa materiałów biurowych do SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2015-11-27 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych i informatycznych
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby PWSIP w Łomży
Dodano: 2015-04-13 - jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn.: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.
Dodano: 2015-03-31