Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek do siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, przy ul. Bema 70 w roku 2014.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2014-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek do siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, przy ul. Bema 70 w roku 2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Świadczenie sukcesywnych dostaw fabrycznie nowych artykułów określonych w formularzu ofertowym oferty do dnia 10.12.2014 r. dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. - Artykuły biurowe, papiernicze i materiały eksploatacyjne do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek będą dostarczane do siedzib Zamawiającego, po uprzednim złożenia zamówienia (przesłaniu przez Zamawiającego faksem), w terminie 3-ch dni od daty złożenia zamówienia. - Wykonawca musi zapewnić kompletność asortymentu. Wymagany asortyment musi być dobrej jakości, Wykonawca jest zobowiązany udzielić co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji na dostarczany towar. - Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne do faksów i kserokopiarek będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz, że posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. - Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w formularz ofertowym. Zamawiający informuje, że dopuści artykuły jakościowo równoważne, spełniające parametry. - Dostarczanie tonerów do kserokopiarek i faksów, fabrycznie nowych i wolnych od wad, oryginalnie zapakowanych, w stanie nienaruszonym, a także oznaczonych zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonanych z nowych elementów lub pełnowarto?ścio?wych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadających wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Materiały te winny być kompatybilne z urządzeniami, do których są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Materiały muszą spełniać wymagane prawem normy oraz posiadać wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty. Na opakowaniu winno znaleźć się oznaczenie typu urządzenia do którego dany materiał jest przystosowany. Materiały powinny być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz wytworzone w zgodzie z prawem patentowym. - W związku z posiadaniem kopiarek (KYOCERA FS-1128 MFP, KYOCERA TASKalfa 300ci, Xerox 5675 oraz telefaksów Panasonic KX-MB2025PDW, KX-MB2030PDW i urządzeń wielofunkcyjnych OKI MC332dn, OKI MC342dnw objętych okresem gwarancji zakupu, która obliguje do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający wymaga zaoferowania tylko asortymentu zalecanego przez producenta. - Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. - Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta faksów, urządzeń wielofunkcyjnych lub kserokopiarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibach Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. - W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: - Udzielenia gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek do wyczerpania się środka barwiącego. - Pokrycia kosztów naprawy faksu, urządzenia wielofunkcyjnego lub kserokopiarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy faksu, urządzenia wielofunkcyjnego lub kserokopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną ekspertyzę rzeczoznawcy lub konserwatora sprzętu. Koszty związane z ekspertyzą oraz naprawą ponosi Wykonawca. - Dostarczone materiały eksploatacyjne do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. - Wielkość dostarczenia każdej partii artykułów biurowych, papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. - Wykonawca dostarczy zamówione artykuły biurowe, papiernicze oraz materiały eksploatacyjne swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do wskazanych siedzib Zamawiającego, w godz. 7.30-14.30 od poniedziałku do piątku. - Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pustych, zużytych opakowań po materiałach eksploatacyjnych i poddanie ich recyclingowi lub utylizacji. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań będzie następował sukcesywnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach