Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik.

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23200 Kraśnik, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84
    23200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
    REGON: 52410500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. Zakres, liczba, minimalne parametry oraz kody CPV zamawianych artykułów określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – artykuły biurowe i papiernicze i załączniku nr 2 do SIWZ – materiały eksploatacyjne. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, z wyszczególnieniem sprzętu, do którego jest przeznaczony i terminem przydatności do użytku (nie krótszym niż 12 m-cy od daty dostarczenia do zamawiającego), wolne od wad i praw osób trzecich, wyprodukowane przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ lub równoważne. Za równoważne materiały eksploatacyjne uznaje się produkty kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone, o wydajności i jakości co najmniej takiej, jak materiały eksploatacyjne dedykowane przez producenta danego sprzętu. Minimalna wymagana wydajność materiałów została podana w załączniku nr 2 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne dedykowane przez producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie nie gorszych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez producentów urządzeń. 4. Wykonawca gwarantuje jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowym nasyceniu barw na całym wydruku, braku szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli nośnika w miejscach niezadrukowanych). 5. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 6. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nienoszące znamion otwarcia opakowania. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez konieczności otwierania, tj. na opakowaniu będą umieszczone: numer katalogowy materiału, nazwa i typ urządzenia, do którego jest przeznaczone, symbol/nazwa producenta, data upływu ważności materiału. 7. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcie gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 8. Jeżeli w trakcie trwania umowy i w trakcie trwania okresu gwarancji Zamawiający stwierdzi, iż jakość dostarczonego towaru niekorzystnie odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego materiał, którego żądanie dotyczy, wymienić na produkt nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 9. Zamawiający informuje, że szacunkowe ilości zamawianych materiałów podane w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę przesyłanych przez zamawiającego zleceń w terminie do 7 dni roboczych od daty przesłania zlecenia drogą elektroniczną (faks, e-mail). 11. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 12. Zamawiane materiały będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik. Dostawy będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: poniedziałek, środa-piątek w godz. 8-15, wtorek w godz. 10-16. Dostawa obejmuje również wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do magazynu Urzędu Miasta Kraśnik (III piętro, pok. 311).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 2) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na dostawę artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik, zadanie/zadania nr … . 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik – zadanie/zadania nr …”, nie otwierać przed 06.12.2016 r. godz. 11:30”. Dokument musi być złożony w kancelarii Urzędu Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 06.12.2016 r. do godz. 11:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.12.2016 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XIV ust. 1 SIWZ zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach