Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50950 Wrocław, ul. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800 , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2017-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34
50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, fax. 713 285 048
REGON: 93210105300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 04 do SIWZ. W celu umożliwienia oceny jakości materiałów, Wykonawcy winni wraz z ofertą złożyć następujące próbki: 1.Cienkopis (poz. nr 115), kolor wkładu czarny – 1 szt. 2.Długopis automatyczny (poz. nr 20), kolor wkładu niebieski – 1 szt. 3.Skoroszyt ½ (poz. nr 126) – 1 szt. 4.Teczka z gumką (poz. 154), kolor niebieski – 1 szt. 5.Zakreślacz (poz. nr 165), kolor zielony – 1 szt. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min. 2 lata – tablica suchościeralno-magnetyczna min. 3 lata – zszywacz archiwizacyjny min. 2 lata – zszywacz długoramienny min. 2 lata – zszywacz elektryczny min. 1 rok – pozostałe materiały biurowe Miejsce realizacji dostaw: Magazyn Główny RZGW we Wrocławiu przy ul. Braci Gierymskich 149A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3.300,00 PLN w formie zgodnej z ustawą Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-21 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-02-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2022-10-16