Województwo Lubelskie ogłasza przetarg
- Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 44 16 505 , fax. 081 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
ul. Spokojna 4 4
20-074 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 44 16 505, fax. 081 44 16 535
REGON: 43102863100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z podziałem na części: I część - Departament Organizacyjno - Prawny II część - Departament Polityki Regionalnej Oddział Funduszy Europejskich III część - Departament Europejskiego Funduszu Społecznego IV część - Departament Regionalnego Programu Operacyjnego zaangażowany we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007 - 2013 V część -Departament Koordynacji Projektów Europejskich PO RYBY 2007-2013 VI część -Departament Koordynacji Projektów Europejskich PROW 2007-2013 VII część - Departament Koordynacji Projektów Europejskich KSOW 2007-2013 VIII część - Departament Kultury, Edukacji i Sportu IX część - Departament Gospodarki i Innowacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a do 1i do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22