Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4087830 , fax. 77 4333038
- Data zamieszczenia: 2013-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
ul. Bohaterów Warszawy 34 34
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 77 4087830, fax. 77 4333038
REGON: 00031344300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów zużywalnych do drukarek i kserokopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów zużywalnych do drukarek i kserokopiarek, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych: Część Nr 1 - dostawa artykułów biurowych Część Nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych Wymagania dodatkowe 1) Zamawiający dopuszcza materiały regenerowane, fabrykowane - do części nr 2 do pozycji w których nie użył określenia - oryginał - których jedynym elementem powtórnie użytym jest obudowa, która przeszła testy wykluczające wady, mikropęknięcia. 2) Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów wyprodukowanych pod marką producenta sprzętu w pozycjach w których użył określenia - oryginał. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach w 2016 r
Dodano: 2016-01-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/117/2015)
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO PT 2014-2020 oraz Interreg V-A CZ-PL
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji zadania Opolska Karta Rodziny i Seniora oraz w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych, Poddziałanie 5.2.1 PO KL. Nr postępowania: DOA-IV.272.49.2015
Dodano: 2015-09-25 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu w ramach projektu pn.: Równi na Rynku Pracy materiałów biurowych i eksploatacyjnych, z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-09-15 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu materiałów biurowych w ramach projektu pn.: Ginące zawody pomysłem na przyszłość
Dodano: 2015-06-25 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Dodano: 2015-05-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Dodano: 2015-05-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/47/2015)
Dodano: 2015-04-28