Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6041208 , fax. 32 6041250
  • Data zamieszczenia: 2010-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
    ul. Graniczna 29 29
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6041208, fax. 32 6041250
    REGON: 00087036200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, wymienionych w załącznikach nr 3a, 3b i 3c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). UWAGA: W przypadku wyceny w ofercie artykułu niespełniającego wymagań siwz, oferta zostanie odrzucona. 2. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany systematycznie, po zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania (tj. licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono zamówienie). Termin wykonania całego zamówienia - 12 miesięcy (od dnia rozpoczęcia realizacji umowy). Zapotrzebowanie na konkretne produkty będzie składane przez upoważnionego pracownika zamawiającego, za pomocą internetowego systemu zamówień, o którym mowa w pkt 3. 3. Dostęp do zamówień i kontrolowania budżetu w systemie on-line. Wykonawca musi posiadać dostęp do internetowego systemu zamówień i kontrolowania budżetu (tj. stanu wykorzystania umowy w danym momencie, możliwości definiowania limitów wydatków za dowolne okresy i śledzenie historii zamówień), zabezpieczonego przy logowaniu protokołem SSL 128 bitów, przy czym dostęp dla zamawiającego do systemu kontrolowania budżetu ma być uruchomiony nie później niż na dzień zawarcia umowy. System ten powinien umożliwiać dokładne zdefiniowanie w zamówieniu cząstkowym każdej zamawianej pozycji z załączników nr 3a, 3b, 3c do siwz, tj. operować dokładnie takimi samymi nazwami jak w tych załącznikach (podanymi w kolumnie nazwa - dotyczy załącznika 3a i 3b lub kolumnie typ tuszu/toneru - dotyczy załącznika 3c) lub numerami pozycji oraz numerem załącznika (np. poz. 4 zał. 3a). Ponadto w systemie tym, obok pozycji/nazwy zamawianej rzeczy należy umieścić pole do wpisania dodatkowych określeń zamawianej rzeczy (np. kolor pisaka, kolor segregatora - dotyczy pozycji, w których określono wymóg zróżnicowania rzeczy np. pod względem kolorów). Wykonawca powinien ponadto posiadać stronę internetową z pełnym oferowanym asortymentem, dostępnym on-line. 4. Dostawa obejmuje przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na wyznaczone miejsce, w godzinach urzędowania zamawiającego, tj. od 7.30 do 15.30. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostawcy sprzęt oraz odzież ochronną niezbędną do zrealizowania dostawy (wózki transportowe itp.). 6. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. 7. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane na warunkach umowy (wzór umowy - załącznik nr 6 do siwz). 8. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba zamawiającego, tj. 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29. 9. Wielkość zamówienia: wartość zamówienia 100000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301250001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach