Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Jednostek Organizacyjnych Wydziału

Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 631 33 00 , fax. 042 631 33 01
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 631 33 00, fax. 042 631 33 01
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Jednostek Organizacyjnych Wydziału
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Jednostek Organizacyjnych na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, tel. 0-42, 631-33-00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają potencjał finansowy: wykazanie się obrotami w roku 2008 (lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), przekraczającymi 2 - krotną wartość oferty, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach minimum określonych w SIWZ lub na warunkach określonych w ofercie 6.Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem (partnerem handlowym) producenta lub dystrybutora, oferowanych materiałów . 7.Posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowanie w okresie 28.02.2006-28.02.2009r. (potwierdzone listami referencyjnym (opiniami), lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2008r., przynajmniej trzech dostaw na zbliżonych warunkach i wartości. 8.Zapewnią okres niezmienności cen przez 12 miesięcy 9.Zamawiający dokona wyboru, gdy Wykonawcy potwierdzą , że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia - nie spełnia. Spełnienie warunku 9 zostanie uznane jeżeli Wykonawca przedstawi: Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. ZAŁĄCZNIK 1 - Formularz oferty stanowiący Załącznik nr.1 do niniejszej SIWZ 2. ZAŁĄCZNIK 2 - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr.2 do niniejszej SIWZ 3. ZAŁĄCZNIK 3 - wypełnione i podpisane -Oświadczenie wykonawcy-, stanowiące Załącznik nr. 3 do niniejszej SIWZ 4. ZAŁĄCZNIK 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. ZAŁĄCZNIK 5 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. ZAŁĄCZNIK 6 - wykaz dostaw wykonanych w latach 28.02.2006-28.02.2009r. o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem oferowanej części zamówienia i dotyczących urządzeń oferowanego typu i marki, wraz z charakterystyką i podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru wskazanego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ; Wykonawca musi przedstawić referencje w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 7.ZAŁĄCZNIK 7 - listy referencyjne. 8.ZAŁĄCZNIK 8 - informację za rok 2008 (lub z okresu działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 9. ZAŁĄCZNIK 9 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 7 do niniejszej SIWZ. 10. ZAŁĄCZNIK 10 - oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych materiałów stanowiącego załącznik nr. 6 do niniejszej SIWZ. 11. ZAŁĄCZNIK 11. - Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.4 składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach