Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Spółki Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o

Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-004 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.
    ul. Tytusa Chałubińskiego 3A 3A
    02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Spółki Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o. o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, tj.: Część I - Materiały biurowe, Część II - Papier, Część III - Długopisy i inne artykuły biurowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, ubezpieczyć (do miejsca dostawy) oraz rozładować przedmiot zamówienia na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach: 1. 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6; 2. 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20; 3. 63-700 Krotoszyn , ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12; 4. 37-500Jarosław, ul. 3-go Maja 80d. Do oferty należy dołączyć niezbędne atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanych artykułów dla Części III zamówienia - Długopisy i inne artykuły biurowe (lokalizacja Nowy Dwór Mazowiecki) poz. 1-32. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach