Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Al. Jana Pawła II
07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
REGON: 30461600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i taśm do drukowania opasek dla pacjentów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i taśm do drukowania opasek dla pacjentów. w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy.2.Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, do ich produkcji nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający nie dopuszcza tonerów posiadających pojemności startowe.3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części.4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do jednej lub wielu części zamówienia. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy.2)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.3)Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa urządzeń do niszczenia dokumentów z przeznaczeniem dla organów kontroli w lotniczych przejściach granicznych.
Dodano: 2024-02-09 - dostawę artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-04 - Artykuły biurowe i niszczarki
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa artykułów biurowych, naczyń jednorazowych, baterii i płyt CD ,dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Dodano: 2020-06-12 - Dostawa tonerów, tuszy, taśm barwiących , etykiet termicznych, bębnów do faksów, płyt CD i DVD i kopert na płyty
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI 2019” na terenie województwa zachodniopomorskiego w podziale na 2 części.
Dodano: 2019-09-24 - Artykuły biurowe i niszczarki
Dodano: 2019-08-08 - Artykuły biurowe
Dodano: 2019-07-04 - Dostawa tonerów, tuszy, tasm barwiących, etykiet termicznych, bębnów do faksu
Dodano: 2019-05-06