Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-213 Białystok, ul. Adama Mickiewicza 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74-39-362 , fax. 085 7439320, 7439254
- Data zamieszczenia: 2010-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
ul. Adama Mickiewicza 3 3
15-213 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74-39-362, fax. 085 7439320, 7439254
REGON: 00051421300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i papieru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru zwanych dalej artykułami do siedziby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery zadania: 1) Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - dostawa papieru określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - dostawa papieru offsetowego określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Zadanie nr 4 - dostawa artykułów biurowych oraz papieru, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska- Litwa 2007- 2013, oraz w zakresie zamykania programów NPR 2004-2006 określonych w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 5,6,7,8 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości wskazane w załącznikach nr 2-4 do SIWZ artykułów biurowych i papieru są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2 - 8 do SIWZ i wzory umów stanowiące załączniki nr 12 i 13 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 1) Zadanie 1: 1300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych); 2) Zadanie 2: 1700,00 PLN (słownie: tysiąc siedemset złotych); 3) Zadanie 3: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych); 4) Zadanie 4: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Bank Zachodni WBK S.A. Nr 79109025870000000109028701, z dopiskiem: wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę artykułów biurowych i papieru. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa papieru do ploterów oraz materiałów biurowych, w tym papieru do kserokopiarek w 2016 r.
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i akcesoriów różnych. Oznaczenie postępowania DA-ZP-252-103/15
Dodano: 2016-01-05 - II dodatkowa dostawa materiałów biurowych w 2015 r.
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego oraz Klubu 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego
Dodano: 2015-03-27 - usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13
Dodano: 2015-03-09 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek- kserokopiarek na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego
Dodano: 2015-03-03