Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5415400, 5415566 , fax. 077 5415406
- Data zamieszczenia: 2010-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
ul. Ozimska 60A 60A
45-368 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5415400, 5415566, fax. 077 5415406
REGON: 00032378900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i papieru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
(numeracja wg SIWZ) 3.1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru (zwanych dalej artykułami biurowymi), których opis oraz ilości zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2Wymagania: 3.2.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na koszt własny (w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt 4 SIWZ. 3.1.1.Dostarczany towar musi posiadać wymagane na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczające go do stosowania na terenie kraju. 3.1.2.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) 3.1.3.Oferowane artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe i wcześniej nieużywane. 3.1.4.Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w kolumnie Nazwa artykułu w Załączniku nr 1 wskazując typ produktu, określa jego parametry. Artykuły, których nie można było opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zostały uzupełnione o wskazanie produktu, które należy rozumieć jako wskazanie zespołu cech produktu (parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne). Dopuszcza się złożenie oferty na produkty posiadające właściwości i parametry równoważne, lub nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Wraz z ofertą należy złożyć pisemny wykaz parametrów oferowanego papieru (poz Lp. 1 - 4 tabeli Załącznika nr 1 do SIWZ) w zakresie pozwalającym zweryfikować spełnianie warunków określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.1.5.W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca, na żądanie Zamawiającego będzie musiał, w terminie 2 dni od wezwania, dostarczyć potwierdzenie, że oferowane artykuły mają parametry i właściwości nie gorsze niż opisane przez Zamawiającego lub dostarczyć próbki tego artykułu. 3.1.6.Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3.3Określone w załączniku nr 1 ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia (jednak nie mniej niż 60% całego zamówienia) z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3.4Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku 3 (projekt umowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO PT 2014-2020 oraz Interreg V-A CZ-PL
Dodano: 2015-11-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim (nr sprawy: BOR08-2610-03/AS/2015).
Dodano: 2015-10-26 - Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/D/106/2015)
Dodano: 2015-10-15 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.30.2015
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa artykułów biurowych dla pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich finansowana ze Schematu I i III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2015-06-08 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
Dodano: 2015-03-13 - Przetarg nieograniczony na jednorazową dostawę artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/D/11/2015)
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Opolu w związku z wyborami samorządowymi zarządzonymi na dzień 16 listopada 2014 roku
Dodano: 2014-09-29