Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do placówek Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6844481 , fax. 042 6816107
  • Data zamieszczenia: 2011-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna
    ul. Będzińska 5 5
    93-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6844481, fax. 042 6816107
    REGON: 00434557500027
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do placówek Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ KOPIUJĄCYCH określonych, co do rodzaju i ilości w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy, do następujących placówek Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi: a) Siedziba Filii Łódź-Górna MOPS - ul. Będzińska 5 tel.: 42 684-96-05) b) Świetlica Środowiskowa - Łódź, ul. Senatorska 4 (tel.: 42 683-37-55) c) Dom Dziennego Pobytu Nr 1 - Łódź, ul. Senatorska 4 (tel.: 42 684-34-63) d) Dom Dziennego Pobytu Nr 2 - Łódź, ul. Lelewela 17 (tel.: 42 682-65-69) e) Dom Dziennego Pobytu Nr 3 - Łódź, ul. Obywatelska 69 (tel.: 42 648-62-72) f) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet - Łódź, ul. Gałczyńskiego 7 (tel.: 42 647-03-33) 2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, w terminach uzgodnionych przez ZAMAWIAJĄCEGO, przez okres 12. miesięcy lub do momentu wyczerpania pełnej wysokości kwoty brutto umowy (ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje WYKONAWCĘ do monitorowania na bieżąco kwoty brutto zrealizowanej w ramach umowy). 3. Zakres (asortyment i ilość) poszczególnych dostaw określany będzie każdorazowo w zapotrzebowaniach składanych telefonicznie przez upoważnionych pracowników ZAMAWIAJĄCEGO z wyżej wymienionych placówek. 4. WYKONAWCA zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem: a) w dni robocze (bez niedziel i świąt), w ciągu 24. godzin od przyjęcia zapotrzebowania lub w terminie późniejszym uzgodnionym w zapotrzebowaniu, w godzinach uzgodnionych -pomiędzy: 7:00-15:00, b) środkami transportu wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, bez obciążenia go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 5. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia były dopuszczone do obrotu, posiadały wymagane atesty lub inne równorzędne certyfikaty, były fabrycznie nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagania ilościowe oraz jakościowe, dotyczące przechowywania , pakowania i transportu zawarte w obowiązujących przepisach oraz posiadały minimum 12 miesięczny termin przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy, chyba że producent ze względu na specyfikę produktu, przewiduje krótsze terminy. 6. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszcza składanie ofert na fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne oryginalne (produkowane przez producenta urządzenia) lub jakościowo równoważne zamienniki oryginalnych wyrobów, spełniające równoważne parametry z oryginalnymi, przy czym: a) pod pojęciem fabrycznie nowe ZAMAWIAJĄCY rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. b) przez produkt równoważny ZAMAWIAJĄCY rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 7. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby oferowane (dostarczane) materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń kopiujących: a) były fabrycznie nowe - nie były regenerowane lub poddawane procesom ponownego napełnienia b) były wysokiej jakości oraz zapewniały kompatybilność pracy z urządzeniami ZAMAWIAJĄCEGO, c) zapewniały należyte bezpieczeństwo oraz posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie. d) posiadały na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. e) gwarantowały, że ich zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 8. Jeżeli w trakcie umowy ZAMAWIAJĄCY stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA jest zobowiązany do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO o wadliwym produkcie (telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną). Wymiana nastąpi w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO na koszt i ryzyko WYKONAWCY w razie stwierdzenia wad produktu. 9. ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje WYKONAWCĘ do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania produktu równoważnego dostarczonego przez WYKONAWCĘ. Za podstawę żądania przez ZAMAWIAJĄCEGO naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem WYKONAWCY konieczności wykonania naprawy. 10. Na każde żądanie ZAMAWIAJĄCEGO , WYKONAWCA jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu atest lub inny równorzędny certyfikat, odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi itp. 11. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad jakościowych, niezgodności asortymentu lub ilości załatwiane będą przez WYKONAWCĘ z należytą starannością, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia (telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną) i w przypadku jej uwzględnienia, zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany na swój koszt wadliwych produktów na spełniające wymagania ZAMAWIAJĄCEGO 12. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych artykułów w ramach asortymentu określonego w FORMULARZU CENOWYM oraz nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez WYKONAWCĘ. 13. Należność za poszczególne dostawy regulowana będzie w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury tj. sporządzonej w oparciu o ceny jednostkowe brutto i nazewnictwo produktów określonych w kolumnie 02 FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego załącznik do umowy, pod rygorem odmowy uregulowania zapłaty w przypadku inaczej wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach