Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2011-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 65 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do organizacji biura projektu w ramach realizacji przez Miasto Chełm projektu pod nazwą Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych do organizacji biura projektu w ramach realizacji przez Miasto Chełm projektu pod nazwą Z wiedzą ku przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w artykułów: 1/kalendarz książkowy, dzień na stronie z registrem format A-4 - 1 szt. 2/sorter, pojemnik na dokumenty, rozmiar 320x310x300mm- 2 szt. 3/bloczek kartek samoprzylepnych 5x12x45, 25 kartek fluo - 10 zestawów 4/nóż do otwierania korespondencji ergonomiczny z osłoną na ostrze - 2 szt. 5/długopisy żelowe niebieskie z tuszem wodoodpornym, grubość pisania nie więcej niż 0,5 mm - 10 szt. 6/wkłady do długopisów żelowych - 5 kpl. po 5 szt. 7/foliopis do opisywania płyt CD - 3 szt. 8/kalkulator biurowy 10-cio pozycyjny, wyświetlacz odchylany, zaokrąglenia wyników, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, podwójne zasilanie, plastikowe klawisze - 1 szt. 9/linijka 20 cm - 2 szt. 10/papier samoprzylepny - 5 op. 11/stojak do korespondencji, metalowy na drewnianej podstawce - 1 szt. 12/zszywki specjalistyczne - rozmiar 23x10 - 4 op. 13/teczki kartonowe z rączką - 2 szt. 14/ korektor w długopisie - 3 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22