Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 , fax. 058 7820124 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Grabowo 2 2
    81-265 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax. 058 7820124 w. 38
    REGON: 00283033200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) w Gdyni. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia. Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Gen. Maczka 1, Zespół Opiekuńczy, ul. Fredry 3, Tymczasowy Ośrodek Opiekuńczy, ul. Chwarznieńska 93, Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych, ul. Bosmańska 32A, Ośrodek Wsparcia ul. Maciejewicza 11 Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Gen. Maczka 1, Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Wąsowicza 3, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 1, ul. Batalionów Chłopskich 1, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Sikorskiego 2a, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 3, ul. Działowskiego 9, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 4, ul. Abrahama 59, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Grabowo 2, Administracja, ul. Grabowo 2, Zespół ds. Wsparcia Seniorów i Osób Niepełnosprawnych, Grabowo 2, Zespół ds. Pieczy Zastępczej ul. Filomatów 2 Zespół ds. Bezdomnych, ul. Działowskiego 11, Klub Osiedlowy Apteka, ul. Opata Hackiego 17A, Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42 Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ).W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane artykuły Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów biurowych z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 25% w stosunku do zamawianych ilości. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego. Ewentualne koszty związane z transportem wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za dostawy wykonane przez podwykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach