Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 20112 Lublin, ul. Grodzka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 371 200 , fax. 815 371 201
- Data zamieszczenia: 2016-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Komunalnych
ul. Grodzka 12
20112 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 371 200, fax. 815 371 201
REGON: 43078394000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa według CPV: 30.19.00.00-7 różnego sprzętu i artykułów biurowych. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek /tonery, taśmy/ były oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone lub równoważne. W przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia producenta urządzenia. Z treści oświadczenia ma wynikać, że produkt jest w pełni kompatybilny z urządzeniem i jego stosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia oraz obniżenia jakości wydruku w stosunku do produktu oryginalnego/ wydajność produktu równoważnego nie może być mniejsza niż produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 2 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
Dodano: 2024-04-23 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-05-19 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-04 - „DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”
Dodano: 2023-02-16 - Materiały i urządzenia biurowe
Dodano: 2022-12-09 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-10-20 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-08-22