Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. gen Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. gen Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 121229000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentu, bindownic, cienkopisów, datowników długopisów, wkładów do długopisów, drukarenek do etykiet, dziurkaczy, flamastrów, foliopisów, gąbek, gilotyn, grzbietów (do bindownic, zatrzaskowych, paskowych, wsuwanych), gumek, etui na identyfikatory, identyfikatorów, klipsów, kalkulatorów, kart doładowujących, kieszeni na wizytówkę, klejów, klipsów biurowych, korektorów, kredy, uchwytów do kredy, kredek, laku, kątomierzy, ekierek, linijek, szablonów wojskowych nato, szablonów cyfrowo-literowych, magnesów, markerów, masy klejącej, nici lnianych, nitów złotych do nitownicy, nożyczek, nożyków do papieru, ostrzy wymiennych do nożyków, noży do kopert, numeratorów automatycznych, ołówków, wkładów do ołówków, przyborników na biurko, pianek do czyszczenia, pinezek, piór, wkładów do piór, nabojów piór, pisaków do tablic, zestawów do tablic suchościeralnych, płynów (do czyszczenia monitorów, do tablic, do usuwania nalepek), plasteliny, płyt do czyszczenia napędów, podkładek na biurko, pojemników (szufladowych, na długopisy, na spinacze), przyborników, podajników, rozszywaczy, spinaczy, sprężonego powietrza, sznurka pakowego, szpilek, szuflad dymnych, ściereczek antystatycznych, tablic, taśm, etykiet papierowych, pistoletów do taśmy, podajników do taśmy, temperówek, torebek strunowych, trymerów, tub plastikowych, tuszy, poduszek do stempli, wąsów skoroszytowych, wizytowników, wkładów wymiennych do stempli, identyfikatorów stołowych, zakładek indeksowych, zakreślaczy, zawieszek z mechanizmem ściągającym, zestawów paneli prezentacyjnych na biurko, zestawów do czyszczenia urządzeń biurowych, zestawów przyborników kreślarskich, zestawów szpilek krawieckich, zszywaczy, zszywek, folii samoprzylepnej, farb (artystycznych, olejnych, akwarelowych), markerów permanentnych, podobrazi, pędzli, pasteli, palet malarskich, terpentyny, werniksu wykończeniowego, półek na dokumenty, przegródek do półek, etykiet do półek. Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18937000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 9 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 24.02.2017 r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b)w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach