Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Al. Jana Pawła II
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
REGON: 30461600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych do drukarek i taśm do drukowania opasek dla pacjentów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych do drukarek i taśm do drukowania opasek dla pacjentów i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22800000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.3 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego 13.3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 13.3.1.1 Dotyczy części 1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do załączenia do oferty próbki- asortymentu określonego w poz. 18, 19, 20, 84, 161, 213, 222, 223, 224 w ilości odpowiadającej najmniejszemu opakowaniu bądź sztuce. 13.3.1.2 Dotyczy części 2 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do załączenia do oferty próbki- asortymentu określonego w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 w ilości odpowiadającej najmniejszemu opakowaniu bądź sztuce. 13.3.1.3 Dotyczy części 3 zamówienia Oświadczenie że Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty oryginalne producenta urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. 13.3,1.4 Dotyczy część 4: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. W przypadku oferowania materiałów innych producentów niż zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca złoży: • Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji • Certyfikat niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 • Do każdego zaoferowanego produktu równoważnego raport z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot przygotowany zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798. Zamawiający wymaga załączenia raportów przygotowanych zgodnie z normami, a nie na podstawie norm. W raporcie przygotowanym zgodnie z normą muszą znaleźć się poniższe formacje: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności (90%), data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, informacja czy stosowano procedurę wstrząsania, tryb drukowania, użyty nośnik, format papieru, orientacja podawania papieru, model drukarki, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, wersja strony testowej, codzienne wyłączanie/włączanie zasilania, interfejs, kody testowanych wkładów, numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy, temperatura w °C, wilgotność. UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w danym dniu brak średniego kursu NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z dnia następnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy i punktów dziennego opiekuna oraz na potrzeby realizacji projektów: „Żłobki na start” (Żłobki nr 66, 67, 68) i „Żłobkowy start” (Żłobek nr 3) współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020”
Dodano: 2020-10-29 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Oddziału w Warszawie i podległych jednostek terenowych.
Dodano: 2020-03-25 - Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy na potrzeby realizacji projektów pt. „Przyjazny żłobek partnerem w opiece nad dzieckiem dla pracującego rodzica” oraz „Żłobek dla malucha – szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica”
Dodano: 2019-03-12 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Oddziału w Warszawie i podległych jednostek terenowych.
Dodano: 2018-09-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Dodano: 2018-04-27 - Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy na potrzeby realizacji projektów pt. „Przyjazny żłobek partnerem w opiece nad dzieckiem dla pracującego rodzica” oraz „Żłobek dla malucha – szansą na powrót do aktywności zawodowej rodzica”
Dodano: 2018-03-26 - Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do punktów dziennego opiekuna na terenie m.st. Warszawy
Dodano: 2018-02-09 - Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – w podziale na części
Dodano: 2017-11-14 - Dostawa artykułów szkolnych (artykułów do prowadzenia zajęć z dziećmi) do Żłobka nr 55 oraz do punktów dziennego opiekuna na terenie m.st. Warszawy – w podziale na części
Dodano: 2017-07-07