Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Aleje Jana Pawła II
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 773 333 , fax. 846 386 669
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Aleje Jana Pawła II 10
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 846 773 333, fax. 846 386 669
REGON: 60501340000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, druków, papieru ksero oraz etykiet - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania asortymentowe: Zadanie 1 - Artykuły biurowe (89 pozycji asortymentowych), Zadanie 2 - Druki ścisłego zarachowania (11 pozycji asortymentowych), Zadanie 3 - Papier ksero (2 pozycje asortymentowe), Zadanie 4 - Etykiety samoprzylepne (7 pozycji asortymentowych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz „Oferta Wykonawcy”. 2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 7 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
Dodano: 2024-04-23 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-05-19 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-04 - „DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”
Dodano: 2023-02-16 - Materiały i urządzenia biurowe
Dodano: 2022-12-09 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-10-20 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-08-22