Powiat Gorzowski ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7330400 , fax. 095 7330401
- Data zamieszczenia: 2012-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7330400, fax. 095 7330401
REGON: 21046691900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgorzowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. w okresie 2012 - 2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. w okresie 2012 -2013 r. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający opis artykułów biurowych oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do specyfikacji. Zamawiający wymaga by produkty były wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów biurowych i papierniczych równoważnych do opisanych w załączniku nr 4 o parametrach nie gorszych od opisanych. W celu udowodnienia, że dostarczone materiały są nie gorsze Wykonawca musi dostarczyć odpowiednie dokumenty, karty katalogowe potwierdzające parametry produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych , środków czystości i środków gospodarczych dla potrzeb MGZO i jednostek oświatowych z terenu Gminy Drezdenko.
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych.
Dodano: 2011-03-03 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku.
Dodano: 2009-11-26 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2009-06-05