Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 509 047 , fax. 178 538 394
- Data zamieszczenia: 2017-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
ul. Fredry 9
35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 509 047, fax. 178 538 394
REGON: 69068500600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. „Artykuły biurowe – Formularz asortymentowo-cenowy”. Załącznik Nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie roczne asortymentu. Natomiast okres realizacji umowy wynosi 24 miesiące od daty podpisania umowy. 2. Oferent dostarczy wraz z formularzem ofertowym kartę techniczną parametrów dla poz. 40 Załącznika Nr 1 do SIWZ. 3. Oferent dostarcza asortyment do Magazynu Głównego Zamawiającego, mieszczącego się w Rzeszowie ul. Fredry 9, na własny koszt i ryzyko – na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 5. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 1 - brak jednego asortyment spowoduje odrzucenie oferty. 6. Wielkość dostaw realizowana będzie na podstawie bieżących zamówień, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych artykułów biurowych w okresie realizacji zamówienia. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 do SIWZ w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów, jak również na oferowanie równoważnych środków biurowych. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2023-11-10 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-02 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-15 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-05 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-04 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2022-12-16