Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 59 79 290, 59 79 603
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
    ul. Jagiellońska 26 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 59 79 100, fax. 022 59 79 290, 59 79 603
    REGON: 01327263600018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Wojeództwa Mazowieckiego w Warszawie. Wykaz asortymentu obejmuje: atrament do piór wiecznych- 10 szt, cienkopis - 1000 szt, długopis - łącznie 5400 szt, dziurkacz - 50 szt, flamastry - 20 kpl ( 12 szt. w kpl), folia - 20 op ( 100 szt. w opakowaniu), gumka do ścierania - 500 szt, gumka recepturka - 10 op. ( op. 100 g.), kalendarz - 80 szt, karteczki zwykłe i samoprzylepne - łącznie 4600 bloczków, klej - 200 szt, klips - 100 op, kołonotatnik - łącznie 200 szt, koperta - łącznie 306 op, koperta na płyty CD - 1000szt, korektor - łącznie 950 szt, koszulka - łącznie 2550 op. koszulka na CD i na suwak - łącznie 900 szt. linijka - łącznie 180 szt, markery - łącznie 650 szt, markery z gąbką - 20 kpl ( 4 szt. w kpl.), masa mocująca - 10 szt, naboje do piór - łącznie 150 szt, naklejki - etykiety adresowe - 100 op, nożyczki - 300 szt, nóż do listów - 20 szt, ofertówka - łącznie 8000 szt, okładka do bindowania - 17 op ( 100 szt. w opakowaniu), ołówek: drewniany i automatyczny - łącznie 900 szt, papier do tablicy flip chart - 50 bloków, papier do pakowania - 500 arkuszy, papier do plotera - 4 rolki, papier samokopiujący - 5 ryz, pinezki: kolorowe i metalowe - łącznie 200 pudełek, piórnik - 50 szt, pióro kulkowe - 300 szt, płyta: CD i DVD - łącznie 4750 szt, podkładka pod mysz - 50szt, przekładka - 700 kpl, pudełko na płytę - 100 szt, rozszywasz - 100 szt, segregator - łącznie 11150 szt, skoroszyt - łącznie 9300szt, spinacz - łącznie 2300 pud, szpilki - 30 pud, ściereczki do czyszczenia komputerów - łącznie 250 op. ( 100 szt. w opakowaniu), tablica biała - 5 szt, taśmy: offsetowe, termiczne, klejące, samoprzylepne, pakowe - łącznie 4050 szt, teczki: z rączką, wiązane, z gumką, z rzepem, kopertowe - łącznie 20940 szt, temperówka - 300 szt, tusz wodny - 200 szt ( poj. 25 ml.), wkład do długopisu żelowego - 200 szt, wkład do ołówka - 100 op ( 12 grafitów w opakowaniu), zakładki indeksujące: papierowe i foliowe - łącznie 2500 kpl ( 4 kolory w kpl), zakreślacze - 1500szt, zeszyt: oprawa miękka i laminowana - łącznie 150 szt, zszywacz - łącznie 270 szt, zszywki - łącznie 1410 pudełek. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego na terenie Warszawy oraz jego wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 6 do ogłoszenia jest dostępny na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach