Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1a ( pakiet asortymentowo - ilościowy ), Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego drogą elektroniczną (fax., telefon, e-mail ) Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz ilości towaru. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu artykuły biurowe własnym transportem w godzinach 9.00 - 15.00, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wysokości kwoty przedmiotu umowy bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149 Zespół d/s Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych ul. Piotrkowska 147/149 I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul.Tybury 16 Punkt Pracy Socjalnej ul. Limanowskiego 194/196 Punkt Pracy Socjalnej ul. Tokarzewskiego 53 Punkt Pracy Socjalnej ul. Marysińska 36 Punkt Pracy Socjalnej ul. Motylowa 4 Punkt Pracy Socjalnej ul. Rybna 18 Punkt Pracy Socjalnej ul. Perla 2 Punkt Pracy Socjalnej ul. Sprinterów 11 Punkt Pracy Socjalnej ul. Kasprzaka 27 Punkt Pracy Socjalnej ul. Karolewska 70/76 Punkt Pracy Socjalnej ul. Garnizonowa 38 Dom Dziennego Pobytu ul. Rojna 52 Dom Dziennego Pobytu ul Wrocławska 10 Dom Dziennego Pobytu ul. Organizacji WIN 37 Dom Dziennego Pobytu ul. Borowa 6 Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnej ul. Rojna 18a Świetlica Środowiskowa ul. Tybury 16 Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30 Punkt Pracy Socjalnej ul. Elsnera 12 Punkt Pracy Socjalnej ul. Zbocze 2a Punkt Pracy Socjalnej ul. Wysoka 20/22 Punkt Pracy Socjalnej Al. Piłsudskiego 67 Punkt Pracy Socjalnej ul. Tramwajowa 21 Punkt Pracy Socjalnej ul. 10-go Lutego 7/9 Punkt Pracy Socjalnej ul. Piotrkowska 61 Dom Dziennego Pobytu Al. Kościuszki 29 Dom Dziennego Pobytu ul. Narutowicza 37 Dom Dziennego Pobytu ul. Piotrkowska 203/205 Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36 Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 Dom Dziennego Pobytu ul. Grota - Roweckiego 30 Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19 Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a Świetlica Środowiskowa ul. Ćwiklińska 5a Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4 Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2 III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5 Punkt Pracy Socjalnej ul. Będzińska 5 Punkt Pracy Socjalnej ul. Dąbrowskiego 33 Punkt Pracy Socjalnej ul. Senatorska 4 Punkt Pracy Socjalnej ul. Paderewskiego 47 Punkt Pracy Socjalnej ul. Rzgowska 170 Punkt Pracy Socjalnej ul. Wróblewskiego 18 Dom Dziennego Pobytu ul. Lelewela 17 Dom Dziennego Pobytu ul. Obywatelska 69 Dom Dziennego Pobytu ul. Senatorska 4 Dom Dziennego Pobytu ul. 1 Maja 24/26 Świetlica Środowiskowa ul. Senatorska 4 Schronisko dla Bezdomnych Kobiet ul. Gałczyńskiego 7 Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28 Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Lecznicza 6 Przedmiot zamówienia musi być: nowy i posiadać oryginalne opakowanie,wolny od wad,dobrej jakości, dopuszczony do obrotu. Dostarczone artykuły biurowe muszą być opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację ( ilość, rodzaj )bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi oraz posiadać ważne terminy przydatności, Dostarczone artykuły biurowe będą posiadać co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy, W przypadku ujawnienia wad jakościowych lub ilościowych dostarczonych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej drogą elektroniczną (fax. telefon, e-mail ) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia wady, Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument (np. W-Z) zawierający miejsce dostawy i potwierdzenie odbioru towaru dokonane przez pracownika Zamawiającego, Ceny jednostkowe netto określone w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości materiałów biurowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach