Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 8003 , fax. 33 843 18 62
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
    ul. Więźniów Oświęcimia 20 20
    32-603 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 8003, fax. 33 843 18 62
    REGON: 00027601500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa insytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz artykułów i ich planowane ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60% ogólnej ilości artykułów biurowych podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń do wynagrodzenia za niezrealizowaną zaplanowaną część zamówienia. 3. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie, o którym mowa w pkt. 1. Wielkość każdej dostawy artykułów biurowych oraz ich rodzaj będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego. 4. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów biurowych nie wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych artykułów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany w ramach asortymentu wymienionego w ofercie ilości poszczególnych artykułów biurowych (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. dotyczących artykułów o innych nazwach niż podane w Załączniku nr 1, jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają artykuły wymienione w tym załączniku. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę nazwy oferowanego artykułu równoważnego oraz załączenia kart katalogowych lub kart charakterystyki artykułu w celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Dostawy będą się odbywać w ciągu 3 dni roboczych, po uprzednim zgłoszeniu e-mailem lub telefonicznie przez Zamawiającego takiej potrzeby. Koszt dostaw towaru pokrywa Wykonawca. Dostawy muszą się odbywać w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 15:00. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów biurowych do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 9. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły biurowe były fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania. Artykuły mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych podanych w ofercie przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.auschwitz.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach