Jednostka Wojskowa 4938 ogłasza przetarg
- Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6511500 , fax. 48 6511300
- Data zamieszczenia: 2015-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4938
ul. Sadków 9 9
26-603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 6511500, fax. 48 6511300
REGON: 14267631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych dla JW 4938 w 2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych dla JW 4938 w 2015 r. Różny sprzęt i artykuły biurowe tj. bloczek kartek samoprzylepnych żółte 75X75 100 szt.,bloczek kartek w pojemniku białe 8,5X8,5X8,5cm,blok notatnikowy w kratkę A4/100 kartek,blok szkolny A4 20 kartek,brystol A0 biały 250g/m?,cienkopis kol zielony tusz na bazie wody,cyrkiel metalowa konstrukcja,datownik samotuszujący,długopis czarny, czerwony,druki pocztowa książka nadawcza,druki polecenie księgowania,druki polecenie wyjazdu służbowego,druki raport kasowy,druki - księga druków ścisłego zarachowania K - 210,dziurkacz szczelinowy,flamaster 6 kol mocna, odporna na nacisk końcówka, grubość linii pisania ok. 1 mm, atrament na bazie wody, obudowa z PP, DRY SAFE INK: może pozostawać bez skuwki do kilku dni i nie wyschnie folia do laminowania A3 2x100 mic op./100 szt.,grzbiet do bindowania 6 mm,gumka do usuwania śladów ołówka,kalendarz stacjonarny na 2016 rok,kalendarz biurkowy,kartki w bloczkach kolorowe wym. 83x83 mm/500,karton wizytówkowy, klej biurowy w płynie 50 ml zakończony kulkowym dozownikiem,klej butapren 0,8 l,kredki ołówkowe trójkątne 6 kolorów,linijka 150 cm aluminiowa posiada gumkę antypoślizgową pod spodem oraz obejmę z odpornego metalu na zarysowania podczas cięcia, korektor,nozyczki, markery,okładki kanałowe twarde A4 grubość E granatowe pionowa,ołówek automatyczny 0,5 mm 2B posiadający gumowy uchwyt. Końcówka, przycisk i klip wykonane z metalu,papier kserograficzny, skoroszyt biały kartonowy A4,zszywki tapicerskie typu G 12 itd. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystepując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9544,92 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składanai ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23