Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 784 100 , fax. 343784200
- Data zamieszczenia: 2021-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Waszyngtona 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 784 100, fax. 343784200
REGON: 14940000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie wraz z transportem i rozładunkiem (CPV: 30190000-7; 30192000-1; 22800000-8). Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie bądź oba zadania. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje transport – dostawę do poszczególnych jednostek zamawiającego. 4. Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania. 5. Podane ilości w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) są zapotrzebowaniem szacunkowym – planowanym, przyjętym dla potrzeb porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, ustalonym w oparciu o wielkość zakupów poczynionych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy. W trakcie realizacji zamówienia ilości zamawianych artykułów zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał ilości zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem jego jednostek, w cenach jednostkowych wynikających z oferty, z zastrzeżeniem, iż łączna cena ofertowa brutto stanowi górną granicę zobowiązania – maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy. 6. Warunki realizacji zamówienia: a) Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy, czyli ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie (na terenie Częstochowy). b) Realizacja będzie następowała sukcesywnie, w drodze zamówień częściowych składanych na bieżąco, wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wielkość i zakres poszczególnych zamówień częściowych będzie określany przez jednostki Zamawiającego. c) Zamówienie częściowe będzie określać: wielkość i zakres dostawy, adres jednostki zamawiającej będący miejscem realizacji zamówienia częściowego. d) Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianego asortymentu. 7. Termin realizacji: w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 14.05.2021 r. 8. Dostawy częściowe będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia Wykonawcy zamówienia częściowego przez Zamawiającego. Dni robocze: dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Wykonawca przez cały czas trwania umowy jest związany cenami zaoferowanymi w formularzu cenowym. 10. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) załączonym do niniejszej SIWZ i stanowiącym jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów biurowych ”
Dodano: 2023-11-20 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory w 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby GIG na okres jednego roku
Dodano: 2021-04-02 - Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Dostawa wyposażenia stanowisk pracy oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach”” – z podziałem na zadania.
Dodano: 2021-03-12