Batalion Reprezentacyjny Wojska Polskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Hynka 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6847206, 6848209
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Batalion Reprezentacyjny Wojska Polskiego
ul. Hynka 2 2
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6847206, 6848209
REGON: 01005393900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brepr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WOJSKA POLSKIEGO NR SPRAWY 03/2010/Szkol - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów i sprzętu biurowego dla Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, nr sprawy 03/2010/Szkol. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium, które należy wpłacić na poszczególne części zamówienia. Część I -250,00 zł. Część II -100,00 zł. Część III -300,00 zł. Część IV- 60,00 zł. Część V- 200,00 zł. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia wadium wynosi: 910,00 zł, (słownie: dziewięćset dziesięć złotych). Natomiast gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia musi zsumować kwoty przypisane do poszczególnych części, na które składa ofertę. FORMA I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM: 1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NBP o Warszawa 87 10101010 0018 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium w postępowaniu 03/2010/Szkol. Część, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego (budynek SZTABU, I piętro); a kserokopię zamieścić w ofercie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 5. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie (kasie) Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i w odpowiedniej wysokości wadium, zostanie wykluczony. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wszystkim wykonawcom wadium: 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej; 2) po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp; 3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji za przelew na rachunek bankowy wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają w dyspozycji środki własne lub środki z kredytu obrotowego lub z kredytu odnawialnego lub innego kredytu, lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50% wartości składanej oferty. 3) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 40.000,00 zł. II. Przesłanki wykluczenia Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. III. Sposób oceny spełniania warunków Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. IV. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający w przypadku wyboru oferty wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 skorzysta z przysługującego mu prawa zgodnie z art. 23 ust. 4 i zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga: Oferta składana przez spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane art. 860 Kodeksu cywilnego, zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 04.173.poz 1807 z późn. zm.) jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp.) i solidarnie za nie odpowiadających (art. 864 Kodeksu cywilnego).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi zawierać: 1. Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający: 1) ofertę cenową; 2) oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia; 3) oświadczenie dotyczące postanowień SIWZ. II. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy sporządzone wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ. III. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IV. Wykonawca zagraniczny 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w dziale III: A) ust. 1 pkt. 1, ust. 2 pkt. 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, B) ust. 2 pkt. 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz w pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. V. Wspólny udział wykonawców 1. Dokumenty i oświadczenia, które muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: 1) Oświadczenie wymienione w dziale II; 2) Dokumenty wymienione w dziale III, ust. 1 pkt. 1, ust. 2 pkt. 1, 2; 2. Dokumenty i oświadczenia, które będą sumaryczną danych wszystkich wykonawców występujących wspólnie: 1) Dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Dokumenty wymieniony w dziale III, ust. 3 pkt. 1, 2, 3, 4, 5; VI. Pełnomocnictwo Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty. VII. Informacja o podwykonawcach 1. Zamawiający żąda wskazania w ofercie, w jakim zakresie wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom z określeniem zakresu prac, potencjału technicznego i zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca składa w ofercie zakres powierzonych prac podwykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcy zakresu prac i zamówienie wykona samodzielnie to nie składa oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brepr.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa art. biurowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-04 - dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-03-04 - dostawę art. biurowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek wraz z wywozem i utylizacją zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa, montaż, instalacja sprzętu techniczno-biurowego dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-11-03 - dostawę artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2015-10-08