42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
- Data zamieszczenia: 2016-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Sadków 9 9
26-603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
REGON: 14267631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r. tj.: bloczek kartek, blok notatnikowy, blok papierowy, blok szkolny, brystol, cienkopis, datownik, dermatograf, długopis, druki, dziurkacz, flamaster, folia do laminowania , folia przezroczysta, folia samoprzylepna , foliopis, gąbka do tablic z markerami, gąbka magnetyczna, grafit, grzbiet do bindowania , gumka do usuwania śladów ołówka, gumki recepturki, holder , kalka maszynowa, kalka techniczna, kanały do metalbindu , karton wizytówkowy , klej, klip, klips do identyfikatorów, koperta, korektor w taśmie, koszulka na dokumenty, kreda tablicowa , kredki ołówkowe, linijka, listwa wsuwana do oprawy ręcznej, magnesy do tablic, marker olejowy, marker wodoodporny, nici lniane, nożyczki introligatorskie, naboje do pióra wiecznego, numerator automatyczny, ofertówka sztywna, okładka do dyplomów, okładka PCV, okładki kanałowe, okładki do bindownicy, ołówek, ostrza wymienne , papier do dyplomów, papier foto, papier kserograficzny, papier samoprzylepny, pinezki, pióro kulkowe , planer tygodniowy, plastelina, płyn do czyszczenia tablic, podstawka do przepisywania tekstu, podkład na biurko, podstawka do przepisywania tekstu, poduszka do stempli, pojemnik na spinacze, przekładki, przybornik na biurko, rozszywacz do akt, pudełko archiwizacyjne, segregator, skoroszyt, skorowidz, spinacz biurowy, szuflada na dokumenty, tablica korkowa, tablica magnetyczna, taśma samoprzylepna, teczka do podpisu, teczka konferencyjna, teczka kopertowa, teczka kartonowa, teczka papierowa , teczka skrzydłowa, temperówka, tusz do stempli, wkłady do długopisu, zakładki indeksujące, zeszyty, zakreślacze, zawieszka do kluczy, zszywacz, zszywki, antyrama, gąbka biurowa, ag-grzbiet do bindowania, grzbiet zaciskowy, termookładki standing Lux, folia jednostronnie matowa, etykiety samoprzylepne do segregatora jednostronne, album ofertowy, blok milimetrowy, papier kancelaryjny, terminarz, tektura introligatorska, cienkopis, zakreślacz, listwa wsuwana z europerforacją, biurkowy zestaw do prezentacji 10 paneli prezentacyjnych na biurko, stalówka do pióra wiecznego, blok papierowy techniczny, identyfikator z pleksi na stół, zszywacz biurowy, taśma pakowa, stojak metalowy na pieczątki, papier samoprzylepny , listwa zatrzaskowa, okładki do bindownicy, grzbiet drutowy, oprawy do bindownicy itp. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu materiały i artykuły biurowe: a) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta, jednak nie krótszą niż 12 miesięcy (z wyjątkiem pozycji nr 74, 186, 242 wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ); a) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; b) odpowiadające wszystkim parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. c) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 871,11 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23